Den matek má v Česku dlouholetou tradici. Stále populárnější se ale stává i Den otců, jež se slaví 17. června. A právě tento svátek je nejčastěji příležitostí obdarovat muže květinou. Otcům se tak vyjadřuje úcta a poděkování za starostlivost. Už neplatí, že květina pro muže je symbol zženštilosti. Naopak, správně zvolená kytice může udělat až neočekávanou radost.
Jedna věc je připomenout si svátek našich otců, druhá vymyslet ideální dárek. Den otců má za úkol vzdát hold všem tatínkům, oslavit jejich roli v rodině i ve společnosti, poděkovat za veškerou starost a péči. Milým gestem, které nepotřebuje žádné složité vysvětlování a mluví jednoduše samo za sebe, je darování květin. V ČR si ovšem tento typ dárku pro muže své oblíbence dosud nenašel. Potvrzují to také výsledky průzkumu Fleurop, jež ukazují, že celých
71,2 % respondentů ještě nikdy muži květinu nevěnovalo. Více jak čtvrtina respondentů je však důkazem toho, že to možné je a že osobitě uvázaný pugét dokáží muži ocenit. Tak kdy jindy je překvapit než na Den otců?
V jednoduchosti je síla
Určitě věnujte dostatek času výběru květin a jejich celkovému aranžmá, které by mělo být více v chlapském duchu. Vyvarujte se pestrobarevných a romantických pugétů, přehnané zdobnosti a dekorací. Naopak se držte jednoduchosti a osobitosti.
Pokud se pro květinu rozhodnete, inspiraci můžete čerpat v nabídce květinové doručovací služby Fleurop. Bezesporu velkou výhodou společnosti Fleurop je, že vše funguje online. Na stránkách si jednoduše vyberete kytici, odešlete objednávku a o vše ostatní už se Fleurop postará. I o doručení na adresu určení. Nemusíte tedy řešit čas či vzdálenost, pokud váš tatínek žije stovky kilometrů od vás. Fleurop doručuje nejen po celé České republice, ale i do více než 150 zemí světa, takže už vám nic nebrání v tom ho letos pořádně překvapit.
O Fleurop – Interflora Česká s.r.o.
Značka Fleurop v rámci mezinárodního sdružení Fleurop – Interflora je jednou z největších a nejznámějších doručovacích květinových služeb na světě. Vznikla v roce 1908 v německém Berlíně z iniciativy floristy Maxe Hübnera. Základem jejího obchodního konceptu je myšlenka, že cestovat by neměly květiny, ale jen jejich objednávky, které se následně doručí na spolehlivá a profesionální místní květinářství umístěná co nejblíže adresátovi květinového daru. Sdružení Fleurop-Interflora v současné době spolupracuje s více než 50 000 partnery floristy a má zastoupení ve více než 150 zemích světa, v jejichž rámci každoročně doručí přes 25 milionů květinových objednávek. V roce 2017 vstupuje Fleurop na trh v České republice a přináší nabídku rozmanitých kytic vytvořený speciálně pro český trh a pro každou příležitost. Více naleznete na adrese www.fleurop.cz.