Dnešní prostředí umožňuje hýčkat si své zákazníky pomocí různých metod. Ti se vám pak mohou odměnit nejen věrností a spokojeností při objednávkách, ale také kladným firemním hodnocením.
Kladné hodnocení vám pomůže přilákat zákazníky
Když s vámi bude váš klient spokojený, požádejte jej, aby vyplnil krátký dotazník s firemními zkušenostmi. V něm stačí zmínit, že byl se spoluprací s vámi spokojen. Hodnocení firem poté nabízí cenné informace dalším zákazníkům, kteří se dozvědí o vaší firemní kultuře a o tom, že s vámi jsou klienti spokojeni. Máte tak v ruce nástroj, se kterým se vám podaří oslovit velké procento dalších klientů. Kladné hodnocení působí jako magnet na další zákazníky. Každý z nás si přeci přeje spolupracovat s někým, kdo má dobré jméno.
Reagujte i na negativní hodnocení
Když se stane, že s vámi některý klient nebude spokojen, vůbec to nevadí. I to patří k životu podnikatele a zažil to každý obchodník. Místo toho, abyste se negativním hodnocením nechali vyvést z míry, nebo na něj reagovali emotivně, si již dopředu připravte krátkou zprávu, se kterou můžete reagovat na negativní recenze, které se čas od času objeví. Zde je dobré uvést, že je vám líto, že má s vámi zákazník nepříjemnou zkušenost. Nikdy z ničeho klienta neobviňujte, otočilo by se to proti vám.
To nejlepší doporučení
Když se budete o své klienty správně starat a vaše služby budou v pořádku, můžete je poprosit o to, aby se o své kladné zkušenosti zmínili. Díky firemnímu hodnocení se vám podaří vybudovat si důvěru široké veřejnosti. Všichni se totiž obracíme na firmy, na které je spolehnutí. Nejde tak jen o nejnižší cenu produktů, ale o mnohem více. Od reálných klientů pak získáte to nejlepší doporučení, které vám pomůže obchodně růst.
Péče o klienty vám přinese vyšší zisky a naláká nové zákazníky k vašim produktům a službám.